utorok 6. novembra 2012

Pevné rozhodnutie - denne 20 minút oddychu

Som pevne rozhodnutá. S knihou v ruke som sa rozhodla, že prvou zmenou, ktorú podstúpim bude to, že začnem povinne každý deň odpočívať 20 minút premýšľajúc nad tým ako budem vyzerať keď budem mať o 23 kíl menej a keď budem môcť svoje telo vystaviť do plaviek a baby mi budú závidieť moje ploché bruško! Už dnes som odpočívala, bolo to naozaj úžasné! Napísala som si na môj stôl hrubou červenou nestieratelnou fixkou poznámku "20 min <3" a dúfam, že ma to každý deň prinúti si aspoň na chvíľu odpočinúť. 

Prečo? Pretože odpočinuté telo pýta menej jesť. Je menej v strese a je v pohode. Navyše keď si začnem vizualizovať to, ako budem vyzerať, tak mi moje podvedomie napomôže v tom, aby som sa neprejedala a postupne si túto moju túžbu plnila!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára