piatok 9. novembra 2012

01. deň - piatok

Budíček: 08:00
Ranné cvičenie: 09:00 - 09:30
Raňajky: 10:30 chlebík s pomazánkou a bielou reďkovkou + káva
Káva: 12:30 - kávička
Obed: 14:30 - kávička
Olovrant: 17:00 - zemiakový šalát
Káva/čaj: 18:30
Večera: 20:30 - vločky!!!

Ranné váženie: 78,9 kg
Večerné váženie: 


[10:30] Keďže som už bola veľmi unavená, tak som včera išla spať o 21.00. Ráno som vstala odpočinutá. Hoďku na rozobratie som pozerala telku a potom som sa odhodlala cvičiť. Zvolila som si cvičenie s Jill, ktoré má podľa skúseností mnohých báb reálne výsledky. Cvičila som počas cvičenia aj s činkami a teraz sa cítim veľmi unavená. Moje ruky odpadávajú. Neviem či to je len tým nezvykom alebo sa takto budem cítiť vždy, ale nechcem to vzdať, rada by som v cvičení pokračovala, lebo trvá iba niečo vyše 20 minút a má naozaj efekt. Idem pracovať :)

[12:30] Kávička, cítim sa skvele! Ubolené ruky sa pomaly regenerujú, moje telo je úplne svieže, nemám chuť sa prežierať aj napriek tomu, že máme v chladničke 3 torty a večer sa bude robiť šalát na zajtrajšiu oslavu. Musím sa premôcť a nesmiem si z toho dať viac ako kúštik, pretože čím viac do seba natlačím, tým viac tuku na mne bude vidieť a to viac nechcem!!!!

[17:13] Robíme na zajtra spomínaný zemiakový šalát a keďže ho dokážem urobiť najlepšie, tak príprava je vždy na mne. Súčasťou prípravy je aj ochutnávanie, takže som sa tomu nevyhla, aj keď robila som to s radosťou. Som rada, že napriek veľkému pokušeniu som sa neprejedla a dúfam, že tých pár hltov čo som si dala (áno, mohlo ich byť aj menej, ale mohli ich byť aj viac) mi nespôsobí veľký prírastok na váhe, skromne dúfam, že žiadny :) Už sa teším na zajtra, dúfam, že sa ovládnem!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára